اگر مشتری کارگزاری هستید و تاکنون عضویت خود در باشگاه را فعال نکرده اید به یکی از روش های زیر وارد پنل کاربری تان شوید.
با وارد کردن کد ملی بعنوان نام کاربری و کلمه عبور (
بعد از ورود به پنل رمز خود را تعویض نمایید!
)
بر روی لینک
"ایجاد و یا فراموشی کلمه عبور!"
کلیک کنید تا کلمه عبور جدید به ایمیلی که در فرم افتتاح حسابتان وارد نموده اید ارسال شود.
اگر هنوز مشتری کارگزاری نیستید، برای افتتاح حساب کاربری و عضویت در باشگاه بر روی لینک
"هنوز حساب کاربری ندارم!"
کلیک نمایید.
"ایجاد و یا فراموشی کلمه عبور!"
هنوز حساب کاربری ندارم
ورود به پنل کاربری
1390-۱۴۰۲ © هلدینگ الماس داده (دانش بنیان )